De HuisartsenCockpit omvat de totale digitale bedrijfsvoering van een huisartsenpraktijk cq. Gezondheidscentrum, met 1 of meerdere locaties. Dat geeft u overzicht en inzicht. Gemakkelijk en snel. En met die kennis kunt u ook sturen voor een beter resultaat. Vanuit één cockpit.
Vanuit de cockpit heeft een gebruiker toegang tot allerlei informatie van de praktijk. Deze informatie staat in de Cloud, het is realtime en je kunt het 24/7 en van elke plek gebruiken. Een gebruiker heeft toegang tot dat deel van de cockpit waartoe hij of zij is geautoriseerd.
De HuisartsenCockpit / GezondheidsCockpit bundelt alle bekende en voorhanden informatie en brengt dat met elkaar in verband. Dat levert voordelen op:
Naast kwaliteitsmanagement en communicatie vind je in de cockpit ook zaken als:
In de HuisartsenCockpit benadert u deze ogenschijnlijk complexe materie op een eenvoudige manier. Uw startpagina is overzichtelijk, met duidelijke koppelingen en heldere buttons gebruikersvriendelijk ingericht.
Alle medewerkers van een praktijklocatie zijn in principe gebruikers van het systeem - van praktijkeigenaar en manager tot receptionist en praktijkondersteuner. Een gebruiker heeft toegang tot dat deel van de cockpit waartoe hij of zij geautoriseerd is.
In de basis heeft elke HuisartsenCockpit dezelfde structuur. Toch richten wij bij iedere praktijk de cockpit op maat in omdat afspraken over workflows, hiërarchie en beslissingsbevoegdheid per locatie kunnen verschillen.
Kort gezegd ontzorgt de HuisartsenCockpit uw praktijk. Door het overzicht en inzicht krijgt u rust en ruimte om te doen waar het uiteindelijk om draait: betere zorg. Uit verschillende business-cases blijkt bovendien dat praktijken die inmiddels met ons systeem werken stevige kostenbesparingen hebben geboekt.
Voor advies en ondersteuning in uw praktijk
Onze partner voor scan en herkensoftware
Regelmatig geven wij een presentatie van HuisartsenCockpit. Wilt u een demonstratie bij u in de praktijk? Neem dan hier contact met ons op.